Penghargaan buat mereka.

>> Monday, June 27, 2011

Kalo korg perasan, template blog ni sama macam template blog saya yang lama LIFE MUST GO ON .. saya sengaja guna template yang sama sebab seperti yang pernah saya katakan bahawa saya amat sayangkan blog lama saya. Banyak kenangan2 di blog tu. So, untuk menghargainya saya akan mengekalkan konsep template yang sama walaupun template tersebut versi classic dan agak susah bg saya yg rabun IT ni bila nak masukkan codding2 yg pelik2.. takpe, saya tak kisah.

Dan... kalo korg perasan juga, kat ruang 'zon lepak' sebelah kanan nie.. itulah senarai kawan2 yang pernah saya kenal sejak berblogging tahun 2005 *kalo x silap*, ada yang saya dah jumpa ketika xtvt2 msjbox dan ada yg belum sempat nak berjumpa. Dulu, mereka itu tak jemu2 singgah di blog saya bertanya khabar n mendoakan saya. Sebagai penghargaan dan supaya saya tak lupa akan mereka, saya add link blog mereka di ruang itu. Saya rindu dan sayang mereka.

Semasa proses 'pembuatan' blog baru nie, sempat saya klik satu persatu link2 yang tertera diruang itu. Sedih rasanya.. hampir 80% blog rakan2 yg pernah saya kenal dah tutup dan tak aktif lagi. Kemana mereka pergi agaknye? dah tukar link blog baru ke? atau dah pencen dari menjadi blogger? erm, agaknye inilah persoalan2 yg timbul pd diri mereka semasa saya tidak meng'aktifkan diri dari berblogging dlu.. blog masih wujud, tp tak berupdate.. kalo boleh nampak, ntah brape banyak sawang kt blog tu. hahahaha dan untuk penghargaan dan ucapan terima kasih buat mereka, link2 tersebut juga saya takkan buang buat masa ini. Terima kasih kawan2.. semoga kalian sihat dan berbahagia dengan kehidupan masing2. ameeen ya rabb.



Tinggal kenangan Msjbox Gathering 2007

0 comments:

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP