New born... ok la kot tajuk nie.

>> Thursday, June 23, 2011

Dengan lafaz bismillah hirrahmanirrahim... assalamualaikum sume. Sudah 3 tahun lebih saya meninggalkan dunia blogger, sudah 3 tahun lebih saya tidak join mana2/ape sahaja xtvt2 yang 'Msjbox' adakan, sudah 3 tahun lebih saya tidak jumpa warga2 msjbox yg dahulunya merupakan sebahagian dari hidup saya.. *Dalam masa terdekat ni nak aktifkan 'Msjbox' semula* tapi kenapa ye? semuanya berlaku setelah saya diterima bekerja di bawah pengurusan Menara Kuala Lumpur iaitu Muzium Telekom.

Sebab itu kah? bagi saya, saya katakan 'ya'.. bekerja di Muzium Telekom memang mencabar minda n jiwa . Penat! penat melayan orang2 yang busuk hati lagi mennyakitkan hati. Sampaikan segala tindak tanduk/ape yg saya lakukan menjadi perhatian. Tapi, tak ape la.. itu semua cerita lama. Sekarang saya dah x keje kat situ lagi.. alhamdulillah i've got my happiness now....

Saya dah buat blog baru... blog lama 'Life Must Go On' saya takkan delete. Saya sayang blog tu walaupun dah tak ada org masuk n baca cerita2 saya. *kalau dah asyik cerita yg sama je, mestilah org bosan nak masuk n baca, hehe...* saya sayang blog tu sebab itulah blog pertama saya yg saya betul2 serius berblog. sebelum tu ada jugak guna blogdrive, tp tak best sepertimana 'Life Must Go On'...

'Life Must Go On' seolah2 memberi kekuatan utk saya mencari 'real happiness'...

*Bersambung....

2 comments:

Ako Retna June 24, 2011 at 5:41 AM  

sila hapdet akaun msjbox ye :p

uMIe MieSYa June 24, 2011 at 8:44 AM  

Yer2... sudah mintak akaun no. bos Msjbox.. tunguuuu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP